Pri obravnavanju reklamacijskih zahtevkov, mora stranka predložiti original ali kopijo originalnega računa, s katerim lahko pričnemo s postopkom reklamacijskega zahtevka. Pri tem najprej preverimo datum in storitve, ki so bile opravljene na njihovem vozilu in se opravi tudi vpogled v celotno zgoovino servisiranja vozila z naše strani. Vozilo nadalje najprej vizualno in diagnostično pregledamo in ugotovimo napake, ki so prisotne na vozilu in se s stranko pogovorimo o vzrokih, zaradi katerih je stranka vozilo pripeljala za uveljavljanje garancijskih pogojev.
Ob pozitivnem reklamacijskem zahtevku se stranki brezplačno zamenja reklamiran rezervni del vozila z drugim novim in zamenjava je za stranko brezplačna.
Ob negativnem reklamacijskem zahtevku, pa se s stranko najprej poizkušamo dogovoriti o popravilu reklamiranega dela tako, da bo v korist obeh udeleženih strank. Če se to ne da, se nato postopa tako, kot to veleva ustrezna zakonodaja in se stranko napoti na ustreznega dobavitelja rezervnega dela, da oni ugotovijo morebitno upravičenost reklamacijskega zahtevka.