delovni čas - dopust


Obvestilo!!!


Zaradi kolektivnega dopusta bomo imeli od 29.07.2023 do 15.08.2023

ZAPRTO!



 
 
 

Pogosta vprašanja

 
1. Kako je z garancijo opravljenega dela?
Natisni

Pri nas vgrajeni rezervni deli imajo najmanj eno leto garancije. Pri tem velja garancja tudi na naše dobro opravljeno delo.

Pri izpušnih sistemih se za večino produktov upošteva 18 mesečna garancija, za proizvode proizvajalca NOVAK, Izpušni sistemi d.o.o., pa so garancije 2 leti. To je ena najdaljših garancij za izpušne sesteme v Evropi.

 
2. Kakšni so pogoji za obravnavanje reklamacij?
Natisni

Pri obravnavanju reklamacijskih zahtevkov, mora stranka predložiti original ali kopijo originalnega računa, s katerim lahko pričnemo s postopkom reklamacijskega zahtevka. Pri tem najprej preverimo datum in storitve, ki so bile opravljene na njihovem vozilu in se opravi tudi vpogled v celotno zgoovino servisiranja vozila z naše strani. Vozilo nadalje najprej vizualno in diagnostično pregledamo in ugotovimo napake, ki so prisotne na vozilu in se s stranko pogovorimo o vzrokih, zaradi katerih je stranka vozilo pripeljala za uveljavljanje garancijskih pogojev.

Ob pozitivnem reklamacijskem zahtevku se stranki brezplačno zamenja reklamiran rezervni del vozila z drugim novim in zamenjava je za stranko brezplačna.

Ob negativnem reklamacijskem zahtevku, pa se s stranko najprej poizkušamo dogovoriti o popravilu reklamiranega dela tako, da bo v korist obeh udeleženih strank. Če se to ne da, se nato postopa tako, kot to veleva ustrezna zakonodaja in se stranko napoti na ustreznega dobavitelja rezervnega dela, da oni ugotovijo morebitno upravičenost reklamacijskega zahtevka.

 
3. Kje nas najdete - avtocesta?
Natisni

Na izvozu iz avtoceste na Vrhniki imate takoj semafor. Na semaforju zavijete desno proti Ljubljani po stari cesti. Nato nekje dvesto metrov po semaforju zavijete levo proti Mavrici in Subaru servisu. Od glavne ceste se peljete tako 100m in cesta zavije levo nato pa po 50m dvakrat zavijete desno proti hribu in že stojite pred našim servisom.

 
4. Kje nas najdete - stara cesta - Logatec?
Natisni

Iz smeri Logatec po stari cesti se peljete preko vseh treh semaforjev. Zadnji je pri izvozu na avtocesto. Na semaforju se peljete naravnost proti Ljubljani po stari cesti. Nato nekje dvesto metrov po semaforju zavijete levo proti Mavrici in Subaru servisu. Od glavne ceste se peljete tako 100m in cesta zavije levo nato pa po 50m dvakrat zavijete desno na cesto proti hribu in že stojite pred našim servisom.

 
5. Kje nas najdete - stara cesta - Ljubljana?
Natisni

Na poti iz Ljubljane proti Vrhniki je pred Vrhniko krožišče pred Sinjo gorico, trgovskima centroma Hofer in Lidl, kjer nadaljujete pot proti naslednjem krožišču pri Spar-u in pot nadaljujete proti Vrhniki. Pri drugem odcepu desno zavijete in peljete do trgovine Mavrica. Peljete mimo servisa Subaru in nato zavijete desno proti hribu in nato še enkrat desno in že ste pred našim servisom.

Vabljeni!

 
6. Je moj katalizator zares okvarjen?
Natisni

Ustreznost delovanja katalizatorja lahko ugotovi le avtoserviser, ki je usposobljen za diagnostiko delovanja katalizatorjev in za izvajanje meritev koncentracij izpušnih plinov.

Če vaše motorno vozilo na tehničnem pregledu ni opravilo zahtevanega preizkusa koncentracij izpušnih plinov, to še ne pomeni, da je katalizator nujno nedelujoč oz. okvarjen. Možnih je vsaj 10 drugih napak na motornem vozilu, ki lahko povzročijo negativne meritve izpušnih plinov, in jih je tako potrebno vsakokrat preveriti/izključiti. Pravo diagnozo o stanju, delovanju ali okvari katalizatorja, lahko poda samo usposobljena oseba, ki vozilo pregleda z diagnostičnim testerjem, merilcem izpušnih plinov in ki fizično pregleda katalizator.

 
7. Kako lahko dostavim/prevzamem katalizator?
Natisni

Katalizator za obnovo nam lahko:

  • pošljete s paketom preko različnih prevoznih podjetij,
  • dostavite sami (odmontiranega),
  • dostavite s celotnim vozilom.

Pri dostavi celotnega vozila bomo morali opraviti tudi demontažo pred in montažo katalizatorja po obnovi. Ceni obnove katalizatorja je tako potrebno dodati še strošek de/montaže, ki ga bomo obračunali po tovarniških normativih. Predračun lahko dobite tudi s posredovanjem podatkov o vašem vozilu s povpraševanjem po ceni obnove katalizatorja.

 
8. Koliko časa traja obnova katalizatorja?
Natisni

Povprečni čas obnove je 3 ure, vendar mora biti katalizator v primeru demontaže na vozilu ustrezno ohlajen. Skoraj vedno je katalizator obnovljen (in montiran) v istem dnevu, kot ga prevzamemo v obnovo.

Čas je odvisen tudi od oblike (okrogli, ovalni itd.), sestave (enojni, vzporedni, zaporedni itd.) in velikosti katalizatorja. Najhitreje se obnovi enodelne okrogle katalizatorje, najdlje pa traja obnova vzporednih sestavljenih dvojnih katalizatorjev, predvsem zaradi varjenja katalizatorskih enot. 

 
9. Kako lahko pridobim ponudbo za obnovo katalizatorja?
Natisni

Ponudbo lahko pridobite, če nam:

  • pošljete povpraševanje preko te spletne strani,
  • preko elektronske pošte na info@servis-caserman.si ali
  • s telefonskim klicem na naš kontakt (051/420-680).

Obvezno dodajte vse podatke o vozilu, ki jih potrebujemo za pripravo ponudbe (glej pogosta vprašanja).

 
10. Katere informacije moram posredovati, da lahko pridobim usrezno ponudbo obnove katalizatorja?
Natisni

Cene obnov so predvsem odvisne od:

  • EURO standarda, po katerem je bil katalizator izdelan,
  • prostornine motorja in
  • oblike katalizatorja.

Ponudbo vam lahko izdelamo, če nam posredujete te tri podatke ali če nam posredujete naslednje podatke, ki so navedeni v prometnem dovoljenju:

  • znamko proizvajalca vozila,
  • tip vozila,
  • datum prve registracije,
  • prostornina motorja,
  • tip motorja.
 
11. Kakšna je garancija na obnovljene katalizatorje?
Natisni

Garancija za obnovljene katalizatorje je 2 leti ali 50.000 prevoženih kilometrov od datuma, navedenega na računu vgradnje katalizatorja, če so izpolnjeni vsi garancijski pogoji in garancijska dokumentacija, tako, kot to zahteva postopek vgradnje.

Garancijski pogoji so:

  • stranka mora predložiti garancijski list, ki ga je pridobila z obnovljenim katalizatorjem. Garancijski list mora biti izpolnjen z vsemi podatki,
  • stranka mora predložiti izpis izvedene meritve izpušnih plinov na vozilu, ki je bil opravljen takoj po montaži obnovljenega katalizatorja,
  • v primeru, da mi ne izvajamo montaže obnovljenega katalizatorja, mora stranka ali serviser, ki opravi montažo obnovljenega katalizatorja, dokumentacijo (izpolnjen garancijski list in kopijo izvedene meritve izpušnih plinov) vrniti na naš naslov v roku enega (1) meseca od dneva izdaje računa za obnovo katalizatorja.
 
12. Po katerem EURO standardu je narejen moj katalizator?
Natisni

Okvirna ocena EURO standarda vašega vozila ja naslednja: vozila, ki so bila izdelana in prodana:

  • do leta 2000, so izdelana po standardu EURO 2,
  • od 2000-2005 so izdelana po standardu EURO 3 (nekatera tudi do leta 2006, odvisno od modelnega leta vozila),
  • od 2005-2009 bil uporabljan standard EURO 4,
  • od 2009 dalje se proizvajajo že po standardih EURO 5 in tudi že po EURO 6.

Za natančen odgovor glede EURO standarda, po katerem je bil izdelan vaš katalizator, morate svojemu pooblaščenemu serviserju posredovati naslednje podatke, ki so navedeni v prometnem dovoljenju vozila:

  • znamko proizvajalca vozila,
  • tip vozila,
  • datum prve registracije
  • prostornina motorja,
  • njegov tip motorja.

Prosimo, da te podatke sporočite v povpraševanju po obnovi katalizatorja ali ob kontaktu.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.