Zaradi kolektivnega dopusta bomo imeli od 25.07.2022 do 07.08.2022
Peter Caserman s.p.
Pod Hruševco 14
1360 Vrhnika
Tel: | 01 755 48 10 |
Fax: | 01 755 61 88 |
Gsm: | 051 420 680 |
Email: | info@servis-caserman.si |
Pon-pet : 8.00 - 12.00
13.00 - 16.00
Sobota: 8.00 - 12.00 glej razpored delovnih sobot
Ob nedeljah in praznikih zaprto !
Opozorilo!!
Delovne sobote:
13.08. in 27.08 !!
Bi se radi dogovorili za servis?
Pokličite nas ali pa enostavno izpolnite spletni obrazec in si rezervirajte servisni termin!
Pri nas vgrajeni rezervni deli imajo najmanj eno leto garancije. Pri tem velja garancja tudi na naše dobro opravljeno delo.
Pri izpušnih sistemih se za večino produktov upošteva 18 mesečna garancija, za proizvode proizvajalca NOVAK, Izpušni sistemi d.o.o., pa so garancije 2 leti. To je ena najdaljših garancij za izpušne sesteme v Evropi.
Pri obravnavanju reklamacijskih zahtevkov, mora stranka predložiti original ali kopijo originalnega računa, s katerim lahko pričnemo s postopkom reklamacijskega zahtevka. Pri tem najprej preverimo datum in storitve, ki so bile opravljene na njihovem vozilu in se opravi tudi vpogled v celotno zgoovino servisiranja vozila z naše strani. Vozilo nadalje najprej vizualno in diagnostično pregledamo in ugotovimo napake, ki so prisotne na vozilu in se s stranko pogovorimo o vzrokih, zaradi katerih je stranka vozilo pripeljala za uveljavljanje garancijskih pogojev.
Ob pozitivnem reklamacijskem zahtevku se stranki brezplačno zamenja reklamiran rezervni del vozila z drugim novim in zamenjava je za stranko brezplačna.
Ob negativnem reklamacijskem zahtevku, pa se s stranko najprej poizkušamo dogovoriti o popravilu reklamiranega dela tako, da bo v korist obeh udeleženih strank. Če se to ne da, se nato postopa tako, kot to veleva ustrezna zakonodaja in se stranko napoti na ustreznega dobavitelja rezervnega dela, da oni ugotovijo morebitno upravičenost reklamacijskega zahtevka.
Na izvozu iz avtoceste na Vrhniki imate takoj semafor. Na semaforju zavijete desno proti Ljubljani po stari cesti. Nato nekje dvesto metrov po semaforju zavijete levo proti Mavrici in Subaru servisu. Od glavne ceste se peljete tako 100m in cesta zavije levo nato pa po 50m dvakrat zavijete desno proti hribu in že stojite pred našim servisom.
Iz smeri Logatec po stari cesti se peljete preko vseh treh semaforjev. Zadnji je pri izvozu na avtocesto. Na semaforju se peljete naravnost proti Ljubljani po stari cesti. Nato nekje dvesto metrov po semaforju zavijete levo proti Mavrici in Subaru servisu. Od glavne ceste se peljete tako 100m in cesta zavije levo nato pa po 50m dvakrat zavijete desno na cesto proti hribu in že stojite pred našim servisom.
Na poti iz Ljubljane proti Vrhniki je pred Vrhniko krožišče pred Sinjo gorico, trgovskima centroma Hofer in Lidl, kjer nadaljujete pot proti naslednjem krožišču pri Spar-u in pot nadaljujete proti Vrhniki. Pri drugem odcepu desno zavijete in peljete do trgovine Mavrica. Peljete mimo servisa Subaru in nato zavijete desno proti hribu in nato še enkrat desno in že ste pred našim servisom.
Vabljeni!
Ustreznost delovanja katalizatorja lahko ugotovi le avtoserviser, ki je usposobljen za diagnostiko delovanja katalizatorjev in za izvajanje meritev koncentracij izpušnih plinov.
Če vaše motorno vozilo na tehničnem pregledu ni opravilo zahtevanega preizkusa koncentracij izpušnih plinov, to še ne pomeni, da je katalizator nujno nedelujoč oz. okvarjen. Možnih je vsaj 10 drugih napak na motornem vozilu, ki lahko povzročijo negativne meritve izpušnih plinov, in jih je tako potrebno vsakokrat preveriti/izključiti. Pravo diagnozo o stanju, delovanju ali okvari katalizatorja, lahko poda samo usposobljena oseba, ki vozilo pregleda z diagnostičnim testerjem, merilcem izpušnih plinov in ki fizično pregleda katalizator.
Katalizator za obnovo nam lahko:
Pri dostavi celotnega vozila bomo morali opraviti tudi demontažo pred in montažo katalizatorja po obnovi. Ceni obnove katalizatorja je tako potrebno dodati še strošek de/montaže, ki ga bomo obračunali po tovarniških normativih. Predračun lahko dobite tudi s posredovanjem podatkov o vašem vozilu s povpraševanjem po ceni obnove katalizatorja.
Povprečni čas obnove je 3 ure, vendar mora biti katalizator v primeru demontaže na vozilu ustrezno ohlajen. Skoraj vedno je katalizator obnovljen (in montiran) v istem dnevu, kot ga prevzamemo v obnovo.
Čas je odvisen tudi od oblike (okrogli, ovalni itd.), sestave (enojni, vzporedni, zaporedni itd.) in velikosti katalizatorja. Najhitreje se obnovi enodelne okrogle katalizatorje, najdlje pa traja obnova vzporednih sestavljenih dvojnih katalizatorjev, predvsem zaradi varjenja katalizatorskih enot.
Ponudbo lahko pridobite, če nam:
Obvezno dodajte vse podatke o vozilu, ki jih potrebujemo za pripravo ponudbe (glej pogosta vprašanja).
Cene obnov so predvsem odvisne od:
Ponudbo vam lahko izdelamo, če nam posredujete te tri podatke ali če nam posredujete naslednje podatke, ki so navedeni v prometnem dovoljenju:
Garancija za obnovljene katalizatorje je 2 leti ali 50.000 prevoženih kilometrov od datuma, navedenega na računu vgradnje katalizatorja, če so izpolnjeni vsi garancijski pogoji in garancijska dokumentacija, tako, kot to zahteva postopek vgradnje.
Garancijski pogoji so:
Okvirna ocena EURO standarda vašega vozila ja naslednja: vozila, ki so bila izdelana in prodana:
Za natančen odgovor glede EURO standarda, po katerem je bil izdelan vaš katalizator, morate svojemu pooblaščenemu serviserju posredovati naslednje podatke, ki so navedeni v prometnem dovoljenju vozila:
Prosimo, da te podatke sporočite v povpraševanju po obnovi katalizatorja ali ob kontaktu.